Sunday, 18 December 2011

Perasaan ku

Ta penah rse sesunyi ini ,
Ta penah rse sesayu ini ,
Myb sbb kO ta de kat sisi aq kOwt ,
But ,
Ko slalu ade dlam aty aq ,
Aq syg kO sesangat ,
Kengkadang ,
aq slalu menyakitkan aty aq ,
Tpi ,
aq akn minta maaf bila ko bg th aq ,
WalaupOn ,
Ia menyakitkan aty ko ,
Tpi ,Aq th ko syg aq ,
Mcam aq syg kO gak ,
                                                                              Annuar,
cOme On , wake up ,
Aq taley trOz jdi cam nie ,
Aq bkn Org yg snang berputOs ase ,
SeriOusly ,
Aq syg kO sesangat ,
Law kO ade Org len pOwn ,
Ta pe ,
Aq ta kesah ,
Aq redhO jep ,
Asalkan kO bahagie ,
Aq pOwn turut bahgie ,
WalaupOn bahagie bkn dgn aq ,

syg , b arap syg bejaye dlam idOp ,
Ta kesah r kat dunie mahupOn akhirat ,
B sayangkan syg sesangat ,
~the end ~

Friday, 16 December 2011

Kisah Silam Ku

Ari nie , 
Aq na cite psal kisah silam aq , 
Myb ia menyeronOkkan ,
Or myb ia menyedihkan , 
Taun lepas , bln 10 but ari tu nk dekat dh dgn ari jd aq.. 
Aq bru buat fb ,
Kirenye , cam ari pertame aq buat fb la , 
Pastuh aq chat la nan yamin , 
Pastuh , yamin kte dye na Off , 
Aq ckpla Ok , 
Pastuh dye ckap , 
Ko chat la nan kwan aq nie , 
Aq tnye dye sape , 
Dye kte Farah ,
Mle2 aq ta tau dye sape ,
Aq chat je la , 
Pastuh , bile lme 2 da knal , 
Akhirnye , 
Cam nie la , 
Cam ne erk , ?
Cam tuh la , ngee , 
Sampai skung kiteOang still tOgether , 
Jgn jeles yaw , 
Tpi , sjak kiteOang da ta jumpe nie , 
KiteOang always gadO , 
Ta tau la nape ?
I hOpe that Our relatiOnship will Ok , 
N if aq da ta de kat dunie nie , 
Aq harap kO akn bahagie nan partner kO yg bru , 
Aq akn bahagie law kO bahagie , 
~  B Love Syg ~

(Gambar) Ariff Alfian Rosli-Perkahwinan Gay Melayu Dan Eropah

Nauzubillah. Itu yang mampu aku ucap bila tahu Ariff Alfian Rosli iaitu pelajar tajaan Petronas ni melangsungkan perkahwinan gay dengan seorang lelaki Dublin bernama Jonathan.

Mengikut laman web Rotikaya.com, Ariff Alfian Rosli ni dilaporkan hilang beberapa hari yang lepas. Dan akhirnya muncul dengan membawakan berita yang agak panas dan kontroversi ini.
 Berikut adalah gambar perkahwinan gay beliau. Erk….
 Lagi gambar perkahwinan gay beliau yang panas di bawah!  


Adeh apa nak jadi lah dengan manusia sekarang ni. Semoga Ariff Alfian Rosli ni kembali ke pangkal jalan. Tak ke mana pun hidup & kahwin gay ni. Apa pun tak boleh. Nauzubillah…

Wednesday, 14 December 2011

Selesai Temuduga

Selesai temuduga aq...perghhhh ssh giler math.....mujur die tiga puluh soalan tp aq dpt jwb dua puluh.....sc die leh la jgk katekan ssh.......nasib baik interview tu leh ckp bahasa melayu...aq ingat kan kene ckp bahasa inggeris semua soalan yg die tanyer rupe-rupernyer leh ckp bahasa melayu.....owg tu tanyer bahasa melayu aq jwb la dlm bahasa melayu...heheheh.....minta2 la aq dpt MRSM tu..........

Tuesday, 13 December 2011

Esok Temuduga MrSm

  • Ayoyo......pening kepala esok ade temuduga lagi......nk study but mlz....nk study ke x nk.....lau nk berjaya mestilah kene study kan....erm...study je la.....tetapi aq study math je la.....sbb kwn2 aq ckp math paling susah gile babi....sc sng,x payah study.......MRSM ni ngade la suh speaking la.....
dh la aq x reti speaking.......bkn x reti langsung ye......sikit2 jek..tp aq akan berusaha sehingga berjaya...................itulah matlamat hidup ku sebagai seorang peljar yg berjaya.......aq akan buktikan pada ibu bapa ku bahawa aq ingin menjadi seorang anak yg berjaya di dunia dn di akhirat.......


Chat Conversation End

Monday, 12 December 2011

Ayat-Ayat Romantis Yang Membuat Wanita Cair Kepada Lelaki

                                                                                                                                                                                         Secara asasnya terdapat 3 kategori ayat-ayat mengorat iaitu pertama Ayat Mengorat Berlapis, kedua Ayat Mengorat Romantis, dan ketiga Ayat Mengorat Terus Terang. Antara ketiga-tiga kategori ini anda mungkin tergolong dalam kategori manakah?

Ayat mengorat adalah sangat penting untuk seseorang itu memulakan perhubungan cinta. Ayat mengorat juga merupakan langkah pertama bagi seseorang yang ingin mendapatkan pasangan cintanya. Tanpa ayat mengorat anda mungkin susah untuk mendapatkan cinta. Mungkin lebih baik bercinta selepas kahwin jikalau anda tidak pandai menggunakan ayat mengorat.

Berikut adalah 3 kategori ayat-ayat mengorat:
Ayat Mengorat Berlapis
Lelaki yang menggunakan ayat berlapis ini terdiri daripada golongan pemalu, penakut dan lelaki yang tidak sanggup kecewa. Ayat-ayat ini bertindak sebagai pintu kecemasan jika terjadinya sesuatu di luar jangkaan seperti “Saya bukan tuju ayat itu pada dia” atau “Saya bercakap secara umum saja”.

Contoh pertama ialah “Saya suka wanita ayu, lembut dan berbudi pekerti tinggi”. Jika lelaki menggunakan ayat ini di depan wanita yang digemarinya, dia berpeluang untuk mengukur tahap minat wanita itu terhadapnya. Jika dia merasakan ada ruang dan peluang, mungkin ayat itu boleh disambung “…macam awak”.

“Saya sedang mencari calon buah hati dan jika berminat bolehlah mohon”. Call to action atau panggilan untuk bertindak itu terletak kepada wanita yang menerima ayat itu. Jika tiada apa yang berlaku, tiada siapa yang malu dan jika hadirnya percikan asmara, wanita itu tidak bertepuk sebelah tangan.

“Saya tak pandai mengorat, taklah sehensem mana, siapalah yang sudi”. Walaupun ayat ini kedengaran pathetic, menjatuhkan diri sendiri, kekuatan sifat simpati jangan diperkotakkatikkan. Ada wanita yang akan terdorong untuk terpikat dengan ayat jenis ini.

Ayat Mengorat Romantis
Bukan mudah untuk memilih ayat romantis apatah lagi menggunakannya untuk memikat wanita di zaman ini. Ianya tidak boleh kedengaran terlalu jiwang, tidak ikhlas atau dipenuhi dengan pujian yang keterlaluan. Mencari keseimbangan di antara tahap jiwang dan keikhlasan itu penting.

“Saya baru faham erti cantik apabila melihat wajah awak”, ayat ini walaupun kedengaran ringkas tetapi efektif kerana kecantikan ialah kebanggaan seseorang wanita. Dan untuk digelar seorang yang cantik, wanita mudah cair.

“Bertemu dirimu umpama mimpi indah yang mengasyikkan”. Bukan mudah untuk sang pria melafazkan ayat ini tatkala mengurat. Mungkin boleh digunakan di dalam emel atau chat, untuk mendapatkan kesan yang maksima.

“Seribu mawar tidak dapat menenggelamkan kecantikan sekuntum mawar idaman hatiku”. Kreativiti diperlukan apabila menggunakan objek dalam membantu membuat suasana menjadi lebih romantis.

Dan di zaman ini,Annuar yakin tidak ramai lelaki yang berani untuk menjadi romantik ketika mengorat.

Ayat Mengorat Terus Terang
“Agak-agaknya bila kita boleh couple”. Ayat ini dipopularkan oleh Nabil, Si Raja Lawak dan Annuar yakin ianya boleh membuatkan lelaki itu diingati oleh wanita yang ingin dipikatnya. Paling kurang pun boleh menyebabkan wanita itu tersenyum.

“Saya tengok awak ni sesuai sangat untuk jadi teman saya. Saya berbesar hati kalau awak setuju”. Tidak ramai lelaki yang berani untuk menggunakan pendekatan ini atau boleh digelar taktik kamikaze. Tetapi, kelebihan menggunakan taktik terus terang ini ialah mengurangkan masa anda syok sendiri kerana jawapan yang anda akan dapat terus menunjukkan tahap minat wanita yang ingin dipikat atau sebaliknya.

“Saya tahu saya bukan lelaki idaman awak, tetapi awak wanita idaman hati saya”. Ayat ini kedengaran kelakar tetapi percayalah ianya akan tersangkut di hati wanita. Lebih direct, lebih power.

Risiko menggunakan ayat jenis terus terang ini ialah anda mempunyai peluang untuk ditolak secara langsung. Jika anda jenis lelaki muka tebal, punya tahap sense of humor atau lawak yang tinggi dan jenis tak ambil pot, 

Sunday, 11 December 2011

BloG

bape kali la nk wat blog ni.....yg ni yg ketiga aq wat......adoi.pening pening pening......yg sebelum ni x jumpa....